2013/03/24

Mizugaki & Hakushu bouldering Dec 1, 2012

Climbers: Kon-chan, gen-san, Furufuru, and Yusuke

During my visit to Japan, Kon-chan took me out to Mizugaki.  I tried Yubi-Ningyo 1D but heavy snow started so we packed and went to Hakushu bouldering.

At Hakushu bouldering, I met some old climbing friends.  The area had one big boulder and few other smaller boulders.  It was flurrying but we were able to climb or I guess we were climbing orgy, lol.   I sent one 1Q (which is V6ish) and other easier problems.


大分前の話ですが、、、日本に帰ってたときにこんちゃんに瑞牆に連れてってもらいました(ちょうど笹子トンネルが崩壊する前日っす)。 他のメンバーはエンドロール 2Dをやるってことなんでおいらは指人形 1Dをひたすらやる。 下部のマントルは得意系なんだけどデッド(?)かランジ(?)が止まらない… 何度やっても止まらない。 結局、大雪が降ってきてしまって断念。

小川山もどうせ一緒だろうしってことで一度誰かの日記に書いてあった白州に行ってみることに。 誰もいなかったが、ビューティフルなスカイラインが来た。 ん? これは、、、と思ったらやっぱりシリカゲルさんw と思ったらデカアベさんとヤスさんも入ってた! こんちあー! スカイラインに3人とクラッシュパッド2枚(?)ってすごいなぁー。 

で、スラブやら垂壁やら打ってたらどんどん人が増えてきてびっくり。 みんな流れてきたんだと思われるw 小雪がちらつく中、半日を白州で登った。 結局のところ楽しめたのだが秋天 1Qをかなり苦労して登ったw

動画は白州モノ
<Sendage/成果-Yusuke>
x 指人形 1D
パタゴニア 4Q -> RP
夏寒 4/5Q -> OS
遠雷 2/3Q -> RP
沢 3Q -> FL
無名ルート左上 2Q -> RP
秋天 1Q -> RP
x 川 1Q

No comments:

Post a Comment