2012/12/18

LRC bouldering Nov 16, 2012

Climbers: Glen, taka and Yusuke

I took a day off.  Glen and taka climbed.  taka finished another V4 called Pocket Pool V4**.  She figured the problem out herself; very impressive.

taka also sent Black Carpet V4** at the end.  Again she figured the problem out herself.  She had good climbing day.

今日は強制的にレストを取った。 シューズも持っていかなかったw それくらいしないと登っちゃうんで。。。

taka on Brian's Brian V1***
takaとGlenが積極的に登ってた。 

warming up on V1
taka trying hard on Tristar V4***
eating eating eating...

特にtakaはV4を2つ落とした、しかもセッションなしだったので一人で解決したのがすごい。 Pocket Pool V4**は特に上部が難しいようだった。 おいらも参考にさせてもらったw Black Carpet V4**も上部のリップ辺りのムーヴが複雑そうだったし、マントルが難しそうだった。 おいらなら無理やり登ってしまうんだろうなorz
taka sending Pocket Pool V4**
taka on The Ribcage V3***
mantle is the crux
G cruising
G mantling
G on The Sternum V5***
G on Crack of Doom V5***
taka on Big Much V4**
G trying haaard on Castaway V7***

てなわけでレストデーでしたが楽しく登りを見させてもらいましたw

ディナーは Urban Stack Burger Lounge。 ハンバーガーはもちろん美味しかったですが、ビールのセレクションも良い。 ここはビール好きにはたまらないと思います!
wings for appetizer
tones of good burger selections

No comments:

Post a Comment